Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
1689 Kč
|
75 Kč
|
2159 Kč
2299 Kč-6%
|
399 Kč
|
1290 Kč
|
155 Kč
|
58 Kč
|
169 Kč
|
289 Kč
|
319 Kč
|
5 Kč
|
79 Kč
|
20350 Kč
|
55 Kč
|
39 Kč
|
503 Kč
|
593 Kč
|
175 Kč
|
119 Kč
|
9 Kč
|
629 Kč
|
953 Kč
1690 Kč-44%
|
395 Kč
|
99 Kč
|
83 Kč
|
999 Kč
1649 Kč-39%
|
142 Kč
|
139 Kč
|
205 Kč
|
1619 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Neco | Prowheel | Isostar | R+B | R+B | Mitas | Hartex | 34R | Remerx | microSHIFT | Reverse | |||||||||||||||||||
Označení | Závitové | CR094S-TT | ||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | stříbrná | stříbrná | 2K19 bílá | 2K19 bílá | stříbrná | černá | černá | high polish | černá | černá | šedá | |||||||||||||||||
Velikost | 1" | |||||||||||||||||||||||||||||
Horní ložisko | kuličkové rozebiretelné | |||||||||||||||||||||||||||||
Spodní ložisko | kuličkové rozebiretelné | |||||||||||||||||||||||||||||
Materiál | Al | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ | jednopřevodník | jednopřevodník | Přední | drát | drát | |||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 30 | 42 | ||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | FE 30 z. NW | FE černý 42 z. | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 10 / 11 speed | single speed | Shimano | |||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 150 mm | Al 152 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | 4-hran | ||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA BB73 (110 g) | |||||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 49 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | 9/16" | ||||||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | ANO | NE | ||||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | L+P klika, 2x prachovka | Náboj, matice včetně pojistných podložek | |||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 690 g (kliky + převodník) | 450 g | 101 g | 254 g | 755 g | 400 g | 533 g | 470 g | 148 g | 303 g | ||||||||||||||||||||
Poznámka | Q-faktor 154 mm | černé víčko | šedo - bílé víčko | šedo - bílé víčko | Lehký a pevný dvoustěnný ráfek | originální design | svařovaný spoj | Pro kotoučové brzdy | ||||||||||||||||||||||||
Objem | 1 L | 0,5 L | 1 L | |||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr hrdla | 50 | |||||||||||||||||||||||||||||
Materiál | Ocel | Al 6066 T6 Heat-Treated | AL | Alu 7075 | ||||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 20 | 36 | 36 | |||||||||||||||||||||||||||
Typ osy | 8 mm, matice | |||||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 47-203 | 254-47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 12 1/2 x 1,75 x2 1/4 | 14 x 1,75 | 26" | |||||||||||||||||||||||||||
Huštění | 250 kPa | |||||||||||||||||||||||||||||
Hustota kordu | 30TPI | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka | 34 mm | 790 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Použití | MTB | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka ráfku | 24 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní šířka | 19 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Výška | 20 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Nýt | jednonýt | |||||||||||||||||||||||||||||
Spoj | Dvojitě fixovaný spoj | |||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV | |||||||||||||||||||||||||||||
Strana | P | |||||||||||||||||||||||||||||
Počet rychlostí | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Systém | Thumb Tap | |||||||||||||||||||||||||||||
Ukazatel zařazeného převodu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Brzdová páčka | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Pravá řadící páčka | |||||||||||||||||||||||||||||
Model | Base | |||||||||||||||||||||||||||||
Zdvih | 35 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Prohnutí (Up/Back) | 5x7° | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr představce | 31,8 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |