Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
15490 Kč
|
192 Kč
|
219 Kč
|
219 Kč
|
450 Kč
|
439 Kč
|
109 Kč
|
129 Kč
159 Kč-19%
|
70 Kč
|
429 Kč
|
1799 Kč
2299 Kč-22%
|
1890 Kč
|
8 Kč
|
139 Kč
|
299 Kč
|
379 Kč
|
1999 Kč
|
105 Kč
|
199 Kč
|
331 Kč
|
215 Kč
|
169 Kč
|
233 Kč
|
239 Kč
|
1619 Kč
|
1619 Kč
|
399 Kč
|
79 Kč
|
250 Kč
550 Kč-55%
|
325 Kč
690 Kč-53%
|
7599 Kč
|
259 Kč
490 Kč-47%
|
4199 Kč
|
2499 Kč
|
339 Kč
|
79 Kč
|
85 Kč
|
599 Kč
629 Kč-5%
|
539 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Bosch | BICI SPORT | Reverse | Reverse | Shimano | Mitas | Spec | Prowheel | Shimano | Reverse | Reverse | Zleen.online | Mitas | Mitas | Hartex | Reverse | Reverse | microSHIFT | 34R | SR Suntour | Demolition | RST | RST | microSHIFT | KMC | ||||||||||||||
Napětí | 36V | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kapacita | 11,1Ah | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kapacita II | 400Wh | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměry (D x Š x V) v mm | 315x75x90 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 2,5 kg | 154 g | 26 g | 26 g | 150 g | 135 g | 1392 g | 792 g | 26 g | 46 g | 760 g | 470 g | 830 g | 152 g | 152 g | 178 g | 60 g | 1980 g | 2100 g | 309 g | 280 g | ||||||||||||||||||
Materiál | plast | plast | plast | AL | AL | Al | Al | Alu 6061 T6 | 100% bavlna | ||||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | černá | stříbrná | černá | černá | černá | žlutá | SandMetallic | černá | černá | černá | černá | černá/bílá | černá/světle modrá | černá | oranžová | navy heather | černá | černá / stříbrná | |||||||||||||||||||
Určení | 26" - 28" | Universal | Universal | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka blatníku | 75 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka blatníku | Zadní 430 mm (550 mm celá délka) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Na sedlovku bez použití nářadí. | Nohy a korunka vidlice | Nohy a korunka vidlice | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Blatník | Přední blatník | Přední blatník | kotouč | Montážní balení | fólie | Přesmykač s objímkou | Levá + pravá řadící páka | Montážní balení | ||||||||||||||||||||||||||||||
Poznámka | Reverse Logo | Nico Vink | L+P pedál | pro 2 převodník, řežezová linka 48,8mm a boost 51,8 mm, Alternativa za Shimano Acera a Alivio | Hliníkový kroužek se 3 jistícími šroubky umožňující regulaci rotace klik, součástí balení jsou 2 vymezovací podložky | Montážní oka 22,2/8mm | slim fit | bez nálepek | bez nálepek | Určeno pro elektrokola | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr kotouče | 160 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení kotouče | 6 šroubů | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 507-47/62 | 54-507 | 50-507 | 40-559 | 559-47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 24 x 1,75 - 2,125 | 24 x 1,75 | 24 x 1,90 | 26 x 1,50 | 26 x 1,75 | 1/2" x 11/128" | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV 40 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Označení | Semi-integrované Tapered | MPX-CR096A-TT-B | FC-M6100-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velikost | 1 1/8" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horní ložisko | kuličkové cartrige | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spodní ložisko | kuličkové cartrige | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 44/56 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr | 30 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Materiál | Fe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ | jednopřevodník | jednopřevodník | drát | drát | drát | drát | SPA | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 32 | 32 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | AL 32 z. | 32 z. NW | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 11 speed | 12 speed | Shimano | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 175 mm | Al 175 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | Integrovaná | Fe | QR | QR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA 73+ | BSA | kuličkové | nalisovaná plastová kluzná ložiska z materiálu IGUS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 52 mm | 52 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | 9/16" | 9/16" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | NE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | L+P klika, ložiska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doporučená délka osy | 68/73mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr | 34,9 mm | 34,9 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Upínání | Imbus šroub M5 | Rychloupínák | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr klece | 95x70 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odrazky | pevné | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Montáž klipsen | ne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosnost | 107 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Huštění | 450 kPa | 550 kPa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hustota kordu | 30TPI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B - průměr řidítek | 31,8 + 35 mm | 31,8 + 35 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C - délka krku | 35 mm | 50 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
E - úhel | 8° | 8° | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení | Objímka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsah | max. 44-48 zubů | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr objímky přesmykače | 34,9 + redukce 31,8 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tah | Horní i dolní tah | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr osy | 19 mm | 9 mm | 9 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Model | TriAir | VivAir | Volant | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč | 230 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zdvih | 60 mm | 60 mm | 80 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení komprese | Open, Medium, Firm | NE | NE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | NE | NE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tlumení | olej + nitrogen | olejová patrona | olejová patrona | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | tlak vzduchu | předpětí pružiny | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Použití | All mountain, DH, Freeride | city, treking, cross | city, treking, cross | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modelový rok | 2022 | 2022 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velikost kol | 28" | 28" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boost osa | NE | NE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 28,6 mm | 30 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení brzdy | Postmount disc | Postmount disc | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 180 mm | 180 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | z korunky | z korunky | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější nohy | MG | MG | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD | AHEAD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka sloupku | 255 mm | 255 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Strana | L + P | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet rychlostí | 3x9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Systém | Xpress | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ukazatel zařazeného převodu | Ano | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brzdová páčka | Ne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet článků | 118 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet převodů | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spojení řetězu(součást balení) | Rychlospojka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |