Zboží k porovnání
odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | |
Cena |
3950 Kč
|
1099 Kč
1429 Kč-23%
|
453 Kč
|
2 Kč
|
89 Kč
|
699 Kč
|
459 Kč
|
390 Kč
|
4 Kč
|
5990 Kč
|
1190 Kč
3990 Kč-70%
|
295 Kč
|
295 Kč
|
169 Kč
|
249 Kč
|
381 Kč
|
279 Kč
|
279 Kč
|
79 Kč
|
12499 Kč
13990 Kč-11%
|
9499 Kč
|
4 Kč
|
179 Kč
|
1790 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | ODI | 34R | Mitas | Uno | Remerx | Uno | SR Suntour | |||||||||||||||||
Model | Ruffian MX | AURON35 | Z2 | |||||||||||||||||||||
Barva | černá | zelená | černá | černá | černá | černá | ||||||||||||||||||
Materiál | Guma | Alu 6061-T6 | AL | AL | ||||||||||||||||||||
Délka | 130 mm | 400 mm | ||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 30 mm | |||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | |||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ano | |||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | |||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 110 g | 425 g | 760 g | 175 g | 572 g | 335 g | 1900 g | |||||||||||||||||
Poznámka | MADE IN USA. Délka a hmotnost je včetně objímek. | Na tento náboj lze použít závitový <a href="http://bmxstore.cz/detail/34473/guard-zadniho-naboje-bmx-34r-roto-cerny.html "><u><b>34R ROTO GUARD</u></b></a> | Pro kotoučové brzdy | Pro rámovou baterii | ||||||||||||||||||||
Osa | 14 mm tepelně zpracovaná CrMo, dutá, 8 imbus klíč | QLC - Ti | ||||||||||||||||||||||
Driver | 9 zubů, 100% CrMo, 3x praporek, hlasitý chod, polymer pouzdro | |||||||||||||||||||||||
Ložiska | 2x zapouzdřené ložisko, JAPAN | |||||||||||||||||||||||
Počet děr | 36 | 32 | ||||||||||||||||||||||
Typ | RHD | drát | AHEAD | |||||||||||||||||||||
Rozteč vidlice | 110 mm | |||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 54 mm | |||||||||||||||||||||||
Uchycení | male | |||||||||||||||||||||||
Matice | Al 7075-T6, 17 mm, CNC | |||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 50-507 | |||||||||||||||||||||||
Rozměr | 24 x 1,90 | 28/29" | ||||||||||||||||||||||
Nosnost | 107 | |||||||||||||||||||||||
Huštění | 450 kPa | |||||||||||||||||||||||
A - průměr sloupku | 28,6 mm | |||||||||||||||||||||||
B - průměr řidítek | 31,8 mm | |||||||||||||||||||||||
C - délka krku | 60 mm | |||||||||||||||||||||||
E - úhel | 7° | |||||||||||||||||||||||
Použití | MTB/trek | Trail, e-bike | Trail, e-bike | |||||||||||||||||||||
Šířka ráfku | 24 mm | |||||||||||||||||||||||
Vnitřní šířka | 19 mm | |||||||||||||||||||||||
Výška | 20 mm | |||||||||||||||||||||||
Nýt | NE | |||||||||||||||||||||||
Spoj | Dvojitě fixovaný spoj | |||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV | |||||||||||||||||||||||
Průměr sedlovky | 25,4 mm | |||||||||||||||||||||||
Zámek | ANO, offset, 1 šroub | |||||||||||||||||||||||
Modelový rok | 2021 | 2022 | ||||||||||||||||||||||
Zdvih | 160 mm | 140 mm | ||||||||||||||||||||||
Velikost kol | 27,5" | 29" | ||||||||||||||||||||||
Boost osa | ANO | ANO | ||||||||||||||||||||||
Průměr osy | 15 x 110 mm | 15x 110 mm | ||||||||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 35 mm | 34 mm | ||||||||||||||||||||||
Uchycení brzdy | Postmount disc | Postmount disc | ||||||||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 203 mm | 203 mm | ||||||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | tlak vzduchu | ||||||||||||||||||||||
Tlumení | RC2 | |||||||||||||||||||||||
Nastavení komprese | ANO - (low & high speed) | ANO | ||||||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | ANO | ||||||||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | NE | z korunky | ||||||||||||||||||||||
Vnější nohy | MG | |||||||||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD tapered | AHEAD tapered | ||||||||||||||||||||||
Délka sloupku | 272 mm | |||||||||||||||||||||||
Motor | Basic | |||||||||||||||||||||||
počet konektorů | 4 | |||||||||||||||||||||||
Napětí | 36V | |||||||||||||||||||||||
Maximální proud | 14A | |||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |