Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
639 Kč
|
890 Kč
|
2990 Kč
|
2990 Kč
|
2490 Kč
2690 Kč-7%
|
679 Kč
|
239 Kč
480 Kč-50%
|
629 Kč
|
2159 Kč
2299 Kč-6%
|
12 Kč
|
228 Kč
370 Kč-38%
|
4690 Kč
|
7100 Kč
|
490 Kč
|
378 Kč
|
378 Kč
|
2159 Kč
|
95 Kč
|
229 Kč
|
239 Kč
|
799 Kč
|
269 Kč
|
11 Kč
|
747 Kč
1590 Kč-53%
|
139 Kč
|
459 Kč
|
1160 Kč
3190 Kč-64%
|
379 Kč
|
241 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | SKS | Shimano | Shimano | Shimano | ODI | CULT | Prowheel | EZO Japan | Reverse | Mitas | CST | CST | Reverse | 34R | |||||||||||||||
Materiál | plast | Al 7075 - T6 | Alu | Al 6066 T6 Heat-Treated | |||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | černá | černá | zelená / žlutá / červená | černá | černá | černá | černá | černá | černá | světle modrá | modrá matná | ||||||||||||||||
Určení | 26-27,5" | ||||||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Na sedlovku | ||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Zadní blatník | třmen, páka, hadice, adaptér PM-PM 180mm | třmen, páka, hadice | třmen, páka, hadice | |||||||||||||||||||||||||
Typ brzdy | Hydraulická | Hydraulická | Hydraulická | ||||||||||||||||||||||||||
Umístění | Přední | Zadní | Zadní | ||||||||||||||||||||||||||
Uchycení třmenu | Post Mount | ||||||||||||||||||||||||||||
Délka přední hadice | 850 mm | 1700 mm | |||||||||||||||||||||||||||
Brzdová kapalina | minerální olej | minerální olej | |||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 350 g | 111 g | 690 g (kliky + převodník) | 2 ks / 19 g | 226 g | 680 g | 800 g | 480 g | 15 g | 533 g | |||||||||||||||||||
Délka zadní hadice | 1700 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Model | Tinker Juarez Dread | ||||||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ano / pouze na vnitřní straně | ||||||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | ||||||||||||||||||||||||||||
Typ | zadní | jednopřevodník | drát | drát | kevlar | ||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 76,5 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Průměr osy | 14 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Poznámka | díra na osu je 15 mm / CULT má osazenou osu pod guardem | Q-faktor 154 mm | ložisko předního náboje 34R ROTO | EPS DUAL COMP | Lehký a pevný dvoustěnný ráfek | originální design | svařovaný spoj | ||||||||||||||||||||||||
Označení | CR094S-TT | ||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 30 | ||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | FE 30 z. NW | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 10 / 11 speed | ||||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 150 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | CrMo | CrMo | ||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA BB73 (110 g) | 2x zapouzdřené ložisko | konusové | ||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 49 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | 9/16" | |||||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | ANO | ||||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | ||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 22 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 10 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Šířka | 6 mm | 34 mm | |||||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 36 | 36 | |||||||||||||||||||||||||||
Rozteč vidlice | 100 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 50 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení | male | ||||||||||||||||||||||||||||
Matice | steel 15 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 47-507 | 507-53 | 57-584 | ||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 24 x 1,75 x 2 | 24 x 1,95 | 27,5 x 2,25 | ||||||||||||||||||||||||||
Nosnost | 82 | ||||||||||||||||||||||||||||
Huštění | 280 kPa | 65 PSI | |||||||||||||||||||||||||||
Hustota kordu | 170TPI | ||||||||||||||||||||||||||||
Podložka | 2x 5mm, 2x 10mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |