Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
490 Kč
|
789 Kč
|
559 Kč
599 Kč-7%
|
399 Kč
|
17 Kč
|
85 Kč
|
1399 Kč
1699 Kč-18%
|
59990 Kč
64990 Kč-8%
|
339 Kč
|
304 Kč
|
19 Kč
|
25 Kč
|
22 Kč
|
229 Kč
|
429 Kč
|
10 Kč
|
499 Kč
|
3350 Kč
|
390 Kč
539 Kč-28%
|
499 Kč
779 Kč-36%
|
220 Kč
|
229 Kč
|
2 Kč
|
35 Kč
95 Kč-63%
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Arsenal | Shimano | Mitas | Prowheel | Levit | S-Ride | MARWI | Michelin | Spark | |||||||||||||||
Průměr kotouče | 203 mm | |||||||||||||||||||||||
Uchycení kotouče | 6 šroubů | |||||||||||||||||||||||
Barva | stříbrná | černá | stříbrná | černá | zlatá | |||||||||||||||||||
Balení výrobku | kotouč | OEM | ||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 47/62-622/635 | 54-622 | ||||||||||||||||||||||
Rozměr | 28/29 x 1,75-2,45 | 29 x 2,10 | ||||||||||||||||||||||
Ventilek | FV 47 mm | |||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 200 g | 1506 g | 990 g | |||||||||||||||||||||
Typ | dvojpřevodník | drát | ||||||||||||||||||||||
Označení | Vortex 551 | |||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 36-22 | |||||||||||||||||||||||
Velký převodník | Al 36 z. | |||||||||||||||||||||||
Malý převodník | Fe 22 z. | |||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 10 speed | Ořech HG | Shimano/SRAM | |||||||||||||||||||||
Kliky | Al 175 mm | |||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | |||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA 73+ | |||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 49 mm | |||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | |||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | NE | |||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | |||||||||||||||||||||||
Velikost kol | 29" | |||||||||||||||||||||||
Velikost rámu | 17" | |||||||||||||||||||||||
Počet převodů | 1x10 | |||||||||||||||||||||||
Motor | Bafang M510 | |||||||||||||||||||||||
Baterie | SP2.1 17,5Ah | |||||||||||||||||||||||
Nabíječka | Levit 4A | |||||||||||||||||||||||
Displej | C190 | |||||||||||||||||||||||
Rám | Alloy 6061 | |||||||||||||||||||||||
Vidlice | Manitou Machete Comp (120 mm, vzduchová se zamykáním z korunky) | |||||||||||||||||||||||
Převodník | Spec NW (170 mm, 38 z.) | |||||||||||||||||||||||
Přehazovačka | Shimano Deore M4120 | |||||||||||||||||||||||
Řazení | Shimano Deore M4100 | |||||||||||||||||||||||
Kazeta / volnokolečko | Shimano Deore M4100 (11 - 42 z.) | |||||||||||||||||||||||
Řetěz | KMC X10-73 | |||||||||||||||||||||||
Brzda | Shimano Deore M4100 (180 mm kotouč) | |||||||||||||||||||||||
Náboj přední | Shimano MT410 Boost | |||||||||||||||||||||||
Náboj zadní | Shimano MT400 Boost | |||||||||||||||||||||||
Ráfek | Remerx E-Rocky Disc (622 x 22 mm) | |||||||||||||||||||||||
Pláště | CST Caballero 57-622 | |||||||||||||||||||||||
Pedály | Alloy | |||||||||||||||||||||||
Gripy | Velo Ergo Lock-on | |||||||||||||||||||||||
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 720 mm (17"), 740 mm (19", 21", 23") | |||||||||||||||||||||||
Představec | Spec Phase 60 mm (17"), 80 mm (19", 21", 23") | |||||||||||||||||||||||
Hlavové složení | Spec (semi-integrované, prům. ložiska) | |||||||||||||||||||||||
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 400 mm | |||||||||||||||||||||||
Sedlo | Selle Royal Vivo Sport | |||||||||||||||||||||||
Počet pastorků | 8 | 6 | ||||||||||||||||||||||
Rozsah pastorků | 11 - 34 z. | 14 - 28 z. | ||||||||||||||||||||||
Velikosti pastorků | 11-13-15-18-21-24- 28-34 | 14-16-18-21-24-28 | ||||||||||||||||||||||
Materiál | ocel, AL | ocel | ||||||||||||||||||||||
Poznámka | baleno v sáčku | CB-735 | ||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 30,5 mm | |||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 41,8 mm | |||||||||||||||||||||||
Výška ložiska | 8 mm | |||||||||||||||||||||||
Materiál kuliček | ocel | |||||||||||||||||||||||
Vnitřní úhel | 45° | |||||||||||||||||||||||
Vnější úhel | 45° | |||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |