Zboží k porovnání

Zpět odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat
Cena
6 Kč
89 Kč
147 Kč
68 Kč
679 Kč
669 Kč
699 Kč
229 Kč
399 Kč-43%
169 Kč
309 Kč
299 Kč
7 Kč
4290 Kč
5290 Kč
1190 Kč
15 Kč
365 Kč
295 Kč
899 Kč
439 Kč
1090 Kč
1750 Kč-38%
990 Kč
688 Kč
175 Kč
2159 Kč
1870 Kč
Výrobce Mitas Mitas ODI ODI 34R Michelin Uno Čz Reverse
Rozměr 6 x 1 1/4 18 x 1,5-2,1 29 x 2,40 1/2" x 3/32"
Ventilek AV 90° DV 26 mm
Balení výrobku Baleno v krabičce Baleno v krabičce Krabička
Množství v balení/kartonu 20.I
Hmotnost 40 g 82 g 108 g 109 g 425 g 1025 g 406 g 386 g 322 g
Poznámka Pro invalidní vozíky, atd. Ventilek AV zahnutý 90° MADE IN USA. Délka a hmotnost je včetně objímek. MADE IN USA Na tento náboj lze použít závitový <a href="http://bmxstore.cz/detail/34473/guard-zadniho-naboje-bmx-34r-roto-cerny.html "><u><b>34R ROTO GUARD</u></b></a> pro V- brzdy Pro nosičovou baterii
Alternativní rozměr 355-32/47 61-622
Model Troy Lee Design Vans E-Element
Barva černá červená červená černá černá stříbrná černá černá / šedá
Materiál Guma Guma Alu 6061-T6 Al Alu
Délka 130 mm 130 mm
Vnější průměr 30 mm 30 mm
Průměr řidítek 22,2 mm 22,2 mm
Lock-On objímky Ano Ne
Koncovky řidítek Ano Ano
Osa 14 mm tepelně zpracovaná CrMo, dutá, 8 imbus klíč
Driver 9 zubů, 100% CrMo, 3x praporek, hlasitý chod, polymer pouzdro
Ložiska 2x zapouzdřené ložisko, JAPAN
Počet děr 36
Typ LHD kevlar Sloupkový 24"
Rozteč vidlice 110 mm
Průměr přírub 54 mm
Uchycení male
Matice Al 7075-T6, 17 mm, CNC
A - průměr sloupku 25,4 mm
B - průměr řidítek 25,4 mm
C - délka krku 100 mm
F - délka sloupku 180 mm
Ráfek Dragon L-719 507x19, broušené boky
Dráty 2 mm pozink
Náboj přední Al, 36 děr, rychloupínací
Počet článků 116
Počet převodů 5
Spojení řetězu(součást balení) Nýt
Šířka 800 mm
Zdvih 25 mm
Prohnutí (Up/Back) 5x7°
Průměr představce 31,8 mm
Motor Basic
počet konektorů 8
Napětí 24V
Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit