Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
2790 Kč
3390 Kč-18%
|
6 Kč
|
89 Kč
|
147 Kč
|
68 Kč
|
42750 Kč
|
679 Kč
|
669 Kč
|
699 Kč
|
229 Kč
399 Kč-43%
|
169 Kč
|
309 Kč
|
299 Kč
|
7 Kč
|
4290 Kč
|
5290 Kč
|
1190 Kč
|
15 Kč
|
365 Kč
|
295 Kč
|
295 Kč
|
378 Kč
|
899 Kč
|
439 Kč
|
1090 Kč
1750 Kč-38%
|
990 Kč
|
21 Kč
|
688 Kč
|
856 Kč
|
175 Kč
|
2159 Kč
|
1870 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Mitas | Mitas | ODI | ODI | 34R | Michelin | Uno | Čz | Reverse | |||||||||||||||||||||||
Rozměr | 6 x 1 1/4 | 18 x 1,5-2,1 | 29 x 2,40 | 1/2" x 3/32" | ||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV 90° | DV 26 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Baleno v krabičce | Baleno v krabičce | Krabička | |||||||||||||||||||||||||||||
Množství v balení/kartonu | 20.I | |||||||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 40 g | 82 g | 108 g | 109 g | 425 g | 1025 g | 406 g | 386 g | 322 g | |||||||||||||||||||||||
Poznámka | Pro invalidní vozíky, atd. Ventilek AV zahnutý 90° | MADE IN USA. Délka a hmotnost je včetně objímek. | MADE IN USA | Na tento náboj lze použít závitový <a href="http://bmxstore.cz/detail/34473/guard-zadniho-naboje-bmx-34r-roto-cerny.html "><u><b>34R ROTO GUARD</u></b></a> | pro V- brzdy | Pro nosičovou baterii | ||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 355-32/47 | 61-622 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Model | Troy Lee Design | Vans | E-Element | |||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | červená | červená | černá | černá | stříbrná | černá | černá / šedá | ||||||||||||||||||||||||
Materiál | Guma | Guma | Alu 6061-T6 | Al | Alu | |||||||||||||||||||||||||||
Délka | 130 mm | 130 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 30 mm | 30 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | 22,2 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ano | Ne | ||||||||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | Ano | ||||||||||||||||||||||||||||||
Osa | 14 mm tepelně zpracovaná CrMo, dutá, 8 imbus klíč | |||||||||||||||||||||||||||||||
Driver | 9 zubů, 100% CrMo, 3x praporek, hlasitý chod, polymer pouzdro | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | 2x zapouzdřené ložisko, JAPAN | |||||||||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 36 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Typ | LHD | kevlar | Sloupkový | 24" | ||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč vidlice | 110 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 54 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení | male | |||||||||||||||||||||||||||||||
Matice | Al 7075-T6, 17 mm, CNC | |||||||||||||||||||||||||||||||
A - průměr sloupku | 25,4 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
B - průměr řidítek | 25,4 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
C - délka krku | 100 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
F - délka sloupku | 180 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ráfek | Dragon L-719 507x19, broušené boky | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dráty | 2 mm pozink | |||||||||||||||||||||||||||||||
Náboj přední | Al, 36 děr, rychloupínací | |||||||||||||||||||||||||||||||
Počet článků | 116 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Počet převodů | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Spojení řetězu(součást balení) | Nýt | |||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka | 800 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zdvih | 25 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prohnutí (Up/Back) | 5x7° | |||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr představce | 31,8 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Motor | Basic | |||||||||||||||||||||||||||||||
počet konektorů | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Napětí | 24V | |||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |