Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
219 Kč
|
6 Kč
|
159 Kč
|
59 Kč
139 Kč-58%
|
79 Kč
|
559 Kč
699 Kč-20%
|
310 Kč
|
235 Kč
|
219 Kč
|
63 Kč
|
119 Kč
|
139 Kč
|
990 Kč
|
139 Kč
|
250 Kč
|
249 Kč
|
135 Kč
|
279 Kč
|
295 Kč
|
199 Kč
|
199 Kč
|
45 Kč
|
39 Kč
|
26 Kč
|
449 Kč
|
64 Kč
|
49 Kč
|
559 Kč
599 Kč-7%
|
409 Kč
|
3999 Kč
|
479 Kč
|
35 Kč
43 Kč-19%
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Reverse | QT | Prowheel | NBK | R+B | Goliáš | Wittkop | Prowheel | IBERA | KMC | ||||||||||||||||||||||
Materiál | plast | AL | Vinyl | |||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | růžová | černá | černá | karbon | černá | černá | oranžová | šedá | ||||||||||||||||||||||
Určení | Universal | |||||||||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Nohy a korunka vidlice | |||||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Přední blatník | Baleno v krabičce | Náhradní náhubek | fólie | Montážní balení | |||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 26 g | 250 g | 820 g | 1 ks / 19 g | 70 g | 37 g | 99 g | 455 g | 1170 g | 208 g | 276 g | |||||||||||||||||||||
Poznámka | Reverse Logo | ložisko předního náboje BMX | fialové víčko | obsahuje koncovky řidítek a samolepící dokončovací pásky | obsahuje koncovky řidítek a samolepící dokončovací pásky | L+P pedál | ||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 622-44/47 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 28 x 1,75 | 400x280x60 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV 40 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Typ | dvojpřevodník | trojpřevodník | ||||||||||||||||||||||||||||||
Označení | Raid 501 | TC CQ02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 36-22 | 42-32-22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | 36 | FE 42 z. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Střední převodník | 22 | Fe 32 z. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 9 speed | 7 / 8 speed | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 175 mm | Al 175 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Osa | 4-hran | Fe | 4-hran | |||||||||||||||||||||||||||||
Doporučená délka osy | 116 mm | 120 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 49 mm | 48,5 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | 9/16" | 9/16" | |||||||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | NE | ANO | ||||||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, 2x prachovka | L+P klika, 2x prachovka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 26 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 10 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka | 8 mm | 25 mm | 30 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Objem | 0,5 L | 5 L | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr hrdla | 60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr | 34,9 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Upínání | Imbus šroub M5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Výška | 12 mm | 3 mm | 2,5 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Délka | 190 cm | 170 cm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr klece | 95x70 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | kuličkové | |||||||||||||||||||||||||||||||
Odrazky | pevné | |||||||||||||||||||||||||||||||
Montáž klipsen | ne | |||||||||||||||||||||||||||||||
Použití | Turistické | |||||||||||||||||||||||||||||||
Velikost | 275 x 160 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lyžiny | Ocel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Malý převodník | Fe 22 z. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Připevnění | Suchými zipy na rám a sedlovou trubku | |||||||||||||||||||||||||||||||
Počet článků | 118 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Počet převodů | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Spojení řetězu(součást balení) | Rychlospojka | |||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |