Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
17 Kč
|
219 Kč
|
1050 Kč
|
129 Kč
350 Kč-63%
|
166 Kč
|
1699 Kč
1890 Kč-10%
|
350 Kč
|
9 Kč
10 Kč-10%
|
5 Kč
10 Kč-50%
|
269 Kč
|
8 Kč
|
204 Kč
|
338 Kč
|
175 Kč
|
239 Kč
|
1619 Kč
|
821 Kč
|
1099 Kč
1390 Kč-21%
|
499 Kč
|
39 Kč
|
365 Kč
|
359 Kč
|
4999 Kč
6075 Kč-18%
|
558 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Reverse | 34R | IBERA | Prowheel | MARWI | IBERA | DSI | CST | Union | Remerx | Remerx | SR Suntour | ||||||||||||
Materiál | plast | AL | AL | |||||||||||||||||||||
Barva | červená | modrá | černá | černá | černá | černá | černá | černá | stříbrná | černá | stříbrná | |||||||||||||
Určení | Universal | |||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Nohy a korunka vidlice | |||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Přední blatník | |||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 26 g | 45 g | 1320 g | 710 g | 800 g | 275 g | 300 g | 565 g | 522 g | |||||||||||||||
Délka | 182 mm | |||||||||||||||||||||||
Průměr | 2 mm | |||||||||||||||||||||||
Množství v balení | 50ks | |||||||||||||||||||||||
Niple | 50 ks / černé / 16 mm dlouhé / 3,5 mm klíč / 58 g | |||||||||||||||||||||||
Hmotnost drátů (bez niplů) | 50 ks / 240 g | |||||||||||||||||||||||
Typ | jednopřevodník | drát | drát | AHEAD stavitelný | 20" | |||||||||||||||||||
Označení | Charm-FD04S-TT | |||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 32 | |||||||||||||||||||||||
Velký převodník | FE 32 z. | |||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 10 / 11 speed | |||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 170 mm | |||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | |||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA 73+ | |||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 49 mm | |||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | |||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | ÚT | |||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | |||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 30,15 mm | |||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 41 mm | |||||||||||||||||||||||
Výška ložiska | 6,5 mm | |||||||||||||||||||||||
Materiál kuliček | ocel | |||||||||||||||||||||||
Vnitřní úhel | 36° | |||||||||||||||||||||||
Vnější úhel | 45° | |||||||||||||||||||||||
Poznámka | CB-713 | Nastavení sklonu představce a řidítek. | Certifikace: EN 1078, CPSC | Soustružené brzdové plochy | Pro kotoučové brzdy, ráfek je bez polepu | Montážní oka 22,2/8mm | ||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 47-507 | 507-53 | ||||||||||||||||||||||
Rozměr | 24 x 1,75 | 24 x 1,95 | 28/29" | 28/29" | ||||||||||||||||||||
Huštění | 40 PSI | 65 PSI | ||||||||||||||||||||||
A - průměr sloupku | 28,6 mm | |||||||||||||||||||||||
B - průměr řidítek | 31,8 mm | |||||||||||||||||||||||
C - délka krku | 95 mm | |||||||||||||||||||||||
E - úhel | 0 - 60° | |||||||||||||||||||||||
Velikost | XXS/XS (52-54) | |||||||||||||||||||||||
Počet ventilačních otvorů | 12 | |||||||||||||||||||||||
Použití | City | MTB | XC, Trail, All mountain | |||||||||||||||||||||
Počet děr | 36 | 36 | ||||||||||||||||||||||
Šířka ráfku | 24 mm | 24 mm | ||||||||||||||||||||||
Vnitřní šířka | 19 mm | 19 mm | ||||||||||||||||||||||
Výška | 19 mm | 20 mm | ||||||||||||||||||||||
Nýt | NE | jednonýt | ||||||||||||||||||||||
Spoj | Dvojitě fixovaný spoj | Dvojitě fixovaný spoj | ||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV | AV | ||||||||||||||||||||||
Model | Edge | |||||||||||||||||||||||
Rozteč | 216 mm | |||||||||||||||||||||||
Zdvih | 63 mm | |||||||||||||||||||||||
Nastavení komprese | NE | |||||||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | |||||||||||||||||||||||
Tlumení | olej + nitrogen | |||||||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | |||||||||||||||||||||||
Ráfek | 406-21, Al, jednostěnný | |||||||||||||||||||||||
Dráty | 2 mm pozink | |||||||||||||||||||||||
Náboj zadní | torpédo 36 děr | |||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |