Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
192 Kč
|
159 Kč
220 Kč-28%
|
2000 Kč
|
59 Kč
|
63 Kč
|
85 Kč
|
79 Kč
|
69 Kč
|
85 Kč
|
195 Kč
|
350 Kč
|
315 Kč
|
324 Kč
|
229 Kč
|
1049 Kč
|
1190 Kč
3990 Kč-70%
|
139 Kč
|
295 Kč
|
295 Kč
|
2159 Kč
|
174 Kč
|
749 Kč
|
799 Kč
|
286 Kč
|
22 Kč
|
499 Kč
|
299 Kč
|
549 Kč
|
199 Kč
|
7799 Kč
|
390 Kč
539 Kč-28%
|
901 Kč
|
79 Kč
|
1999 Kč
2390 Kč-16%
|
9399 Kč
9690 Kč-3%
|
539 Kč
|
479 Kč
|
699 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | BICI SPORT | Simpla | Hartex | Hartex | Mitas | QT | DSI | Mitas | MARWI | MARWI | Arsenal | 34R | Reverse | Mitas | Wipperman | Wipperman | Fox | SR Suntour | SR Suntour | KMC | KMC | |||||||||||||||||
Materiál | plast | Plast | Butyl | Butyl | Al | Alu 6061-T6 | AL | AL | Vinyl | |||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | černá | fialová | černá | černá | černá | černá | černá / stříbrná | šedá | ||||||||||||||||||||||||||||
Určení | 26" - 28" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka blatníku | 75 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka blatníku | Zadní 430 mm (550 mm celá délka) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Na sedlovku bez použití nářadí. | Stahovacími páskami pod sedlo | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Blatník | Baleno v krabičce | Baleno v krabičce | Baleno v krabičce | Baleno v krabičce | OEM | OEM | Montážní balení | Montážní balení | |||||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 154 g | 120 g | 140 g | 131 g | 250 g | 220 g | 200 g | 790 g | 425 g | 380 g | 595 g | 280 g | 276 g | |||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 406/457-32/47 | 406-47/54 | 622/630-28/47 | 622-44/47 | 622/630-40/48 | 47/62-622/635 | 62-203 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 20 x 1,25-1,75 | 20 x 1,75-2,25 | 700 x 28/47C | 28 x 1,75 | 700 x 28/40C | 28/29 x 1,75-2,45 | 12 1/2 x 2 1/4 | 1/2" x 11/128" | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV35 | AV35 | FV 47 mm | AV 40 mm | DV 40 mm | FV 47 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Množství v balení/kartonu | 100/20/1 | 50/1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 37 mm | 7 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 49 mm | 17 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Výška ložiska | 7 mm | 5 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Materiál kuliček | ocel | keramika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní úhel | 45° | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější úhel | 45° | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poznámka | CB-770 | CB-311 | Na tento náboj lze použít závitový <a href="http://bmxstore.cz/detail/34473/guard-zadniho-naboje-bmx-34r-roto-cerny.html "><u><b>34R ROTO GUARD</u></b></a> | Pro elektrokola | Pro elektrokola | S elastomerovými pružinami | Montážní oka 22,2/8mm | Určeno pro elektrokola | ||||||||||||||||||||||||||||||
Utěsnění | LLB | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osa | 14 mm tepelně zpracovaná CrMo, dutá, 8 imbus klíč | CrMo | QR | QLC | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Driver | 9 zubů, 100% CrMo, 3x praporek, hlasitý chod, polymer pouzdro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | 2x zapouzdřené ložisko, JAPAN | konusové | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 36 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ | RHD | drát | řadící | řadící | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč vidlice | 110 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 54 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení | male | 104 mm | 104 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matice | Al 7075-T6, 17 mm, CNC | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosnost | 56 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Huštění | 250 kPa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 40 | 44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Použití | City/dámské | Trail, All mountain | XC | XC | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velikost | 250 x 210 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lyžiny | Ocel | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Model | Float DPX2 Performance EVOL | XCM | EPIXON ELITE | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč | 216 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zdvih | 63 mm | 100 mm | 130 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení komprese | Open, Medium, Firm | NE | ANO - (low & high speed) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | NE | ANO | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tlumení | olej + nitrogen | olejová patrona | RC2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | předpětí pružiny | tlak vzduchu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modelový rok | 2020 | 2015 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velikost kol | 27,5" | 29" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boost osa | NE | NE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr osy | 9 mm | 15 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 30 mm | 32 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení brzdy | Postmount disc | Postmount disc | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 180 mm | 180 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | z korunky | NE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější nohy | AL | MG | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD | AHEAD tapered | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka sloupku | 255 mm | 272 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet článků | 118 | 118 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet převodů | 10 | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spojení řetězu(součást balení) | Rychlospojka | Rychlospojka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |