Zboží k porovnání

Zpět odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat
Cena
329 Kč
390 Kč
299 Kč
269 Kč
299 Kč
5 Kč
10 Kč-50%
163 Kč
9 Kč
15 Kč-40%
139 Kč
299 Kč
289 Kč
189 Kč
1619 Kč
4690 Kč
5199 Kč-10%
679 Kč
1039 Kč-35%
759 Kč
990 Kč-23%
259 Kč
809 Kč
7299 Kč
259 Kč
490 Kč-47%
54 Kč
79 Kč-32%
580 Kč
149 Kč
97 Kč
220 Kč-56%
Výrobce IBERA ODI ODI IBERA Reverse Marwi Reverse Alexrims Reverse Fox Demolition 34R
Objem 1 L
Rozměr 170x95x65 26"
Barva černá červená černá černá černá bílá stříbrná červená černá černá / zelená navy heather stříbrná stříbrná
Materiál Voděodolný Nylon 1680D Guma AL AL AL Al AL Vinyl 100% bavlna CNC Al 7075 T6
Připevnění Suchým zipem na lyžiny sedla a sedlovku
Hmotnost 70 g 95 g 70 g 37 g 26 g 432 g 170 g 1258 g 444 g 238 g 22 g
Model Longneck ST "O" Float DPS Perfomance EVOL
Délka 145 mm
Vnější průměr 30 mm
Průměr řidítek 22,2 mm 22,2 mm
Lock-On objímky Ne Ne
Koncovky řidítek Ano Ano
Poznámka MADE IN USA Výměnné piny, Certifikace: EN 1078 Pro kotoučové brzdy Montážní oka 22,2/8mm slim fit pro V-brzdy utahování > 8 mm imbus klíč.
Balení výrobku Košík + 2 imbus šrouby fólie
Průměr 31,8 mm 34,9 mm
Upínání Imbus šroub M5 Imbus šroub M5
Výška 12 mm 17 mm
Závit 9/16" 25 x 1,5 mm
Osa Fe
Rozměr klece 107x75 mm
Ložiska kuličkové
Odrazky pevné
Montáž klipsen ne
Typ Sloupkový 28" / 29"
A - průměr sloupku 22,2 mm
B - průměr řidítek 25,4 mm 31,8 mm
C - délka krku 30 mm 40 mm
D - vodorovné vyložení 30 mm
E - úhel
F - délka sloupku 210 mm
Velikost M 270 x 125 mm
Počet ventilačních otvorů 12
Počet děr 32
Šířka ráfku 24 mm
Vnitřní šířka 19 mm
Nýt NE
Ventilek FV
Použití Sportovní XC, Trail
Lyžiny CrMo 7mm
Rozteč 190 mm
Zdvih 51 mm
Nastavení komprese Open, Medium, Firm
Nastavení odskoku ANO
Tlumení olej + nitrogen
Nastavení pružení tlak vzduchu
Ráfek Dragon L-719 622x19, broušené boky
Dráty 2 mm pozink
Náboj zadní Al, 36 děr, na matice, šroubovací vícekolečko
Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit