Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
399 Kč
500 Kč-20%
|
169 Kč
|
766 Kč
|
149 Kč
159 Kč-6%
|
155 Kč
|
199 Kč
|
100 Kč
|
99 Kč
|
379 Kč
|
1290 Kč
|
13 Kč
|
45 Kč
|
96 Kč
|
489 Kč
|
1880 Kč
|
255 Kč
|
593 Kč
|
503 Kč
|
6 Kč
|
379 Kč
890 Kč-57%
|
469 Kč
|
1350 Kč
|
1390 Kč
1429 Kč-3%
|
4890 Kč
|
259 Kč
490 Kč-47%
|
619 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Simpla | BICI SPORT | Shimano | Schwalbe | Hartex | Mitas | ODI | MARWI | TWN | Demolition | SR Suntour | |||||||||||||||
Materiál | Plast | plast | Butyl | A.I.R.E. pěna | 100% bavlna | |||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | černá | černá | stříbrná | navy heather | černá | |||||||||||||||||||
Určení | 24"-28" | 24" - 28" | ||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Přední chyt do koruny vidlice, zadní na sedlovku | Po uchycení kování na rám a vidlici, se blatníky nasouvají bez použití nářadí. | ||||||||||||||||||||||||
Šířka blatníku | 57 mm | |||||||||||||||||||||||||
Délka blatníku | Přední 500 mm / Zadní 720 mm | |||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Přední + zadní blatník, kování a šrouby. | třmen, páka, hadice | OEM | Baleno v krabičce | OEM | |||||||||||||||||||||
Hmotnost | 270 g | 200 g | 310 g | 67 g | 725 g | 210 g | 940 g | |||||||||||||||||||
Typ brzdy | Hydraulická | |||||||||||||||||||||||||
Umístění | Přední | |||||||||||||||||||||||||
Délka přední hadice | 1000 mm | |||||||||||||||||||||||||
Brzdová kapalina | minerální olej | |||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 584-54/75 | 584-66/76 | 62/75-622/635 | |||||||||||||||||||||||
Rozměr | 27,5 x 2,5-3,05 | 27,5 x 2,60-3,00 | 28/29 x 2,5-3,0 | |||||||||||||||||||||||
Ventilek | FV 40 mm | FV48 | AV 40 mm | |||||||||||||||||||||||
Model | F-1 Float | |||||||||||||||||||||||||
Délka | 130 mm | |||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 31,5 mm | |||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | |||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ne | |||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | |||||||||||||||||||||||||
Poznámka | MADE IN USA | CB-085 | Rozteč rámu 110 mm. Hmotost 835 g včetně pastorku a příslušenství. | Integrovaný štítek, síťka proti hmyzu | slim fit | |||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 15 mm | |||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 28 mm | |||||||||||||||||||||||||
Výška ložiska | 7 mm | |||||||||||||||||||||||||
Utěsnění | 2RS | |||||||||||||||||||||||||
Materiál kuliček | ocel | |||||||||||||||||||||||||
Typ | Zadní torpédo | trojpřevodník | ||||||||||||||||||||||||
Osa | Ocel / 165 mm | 4-hran | ||||||||||||||||||||||||
Ložiska | Konusová | |||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 16 | |||||||||||||||||||||||||
Rozteč děr | 49 mm | |||||||||||||||||||||||||
Rozteč přírub | 47 mm | |||||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 57,5 mm | |||||||||||||||||||||||||
Typ osy | 9,5 mm, matice | |||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | Náboj, pastorek 20 zubů, závlačka, matice, třmen + šroub s maticí | L+P klika, 2x prachovka | ||||||||||||||||||||||||
Velikost | UNI M (50 - 57 cm) | |||||||||||||||||||||||||
Počet ventilačních otvorů | 8 | |||||||||||||||||||||||||
Upínací systém | Super System 2 | |||||||||||||||||||||||||
Technologie | In - Mould | |||||||||||||||||||||||||
Označení | XCE JR T312 | |||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 42-34-26 | |||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | FE černý 42 z. | |||||||||||||||||||||||||
Střední převodník | FE černý 34 z. | |||||||||||||||||||||||||
Malý převodník | FE černý 26 z. | |||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 160 mm | |||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | |||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | černá | |||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |