Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
399 Kč
500 Kč-20%
|
169 Kč
|
766 Kč
|
689 Kč
|
109 Kč
|
149 Kč
159 Kč-6%
|
155 Kč
|
199 Kč
|
100 Kč
|
99 Kč
|
379 Kč
|
2399 Kč
2599 Kč-8%
|
1290 Kč
|
9 Kč
10 Kč-10%
|
269 Kč
|
13 Kč
|
45 Kč
|
96 Kč
|
489 Kč
|
1880 Kč
|
255 Kč
|
9 Kč
15 Kč-40%
|
593 Kč
|
503 Kč
|
269 Kč
|
6 Kč
|
379 Kč
890 Kč-57%
|
469 Kč
|
790 Kč
|
1350 Kč
|
1390 Kč
1429 Kč-3%
|
182 Kč
|
999 Kč
|
4890 Kč
|
4990 Kč
|
510 Kč
|
259 Kč
490 Kč-47%
|
490 Kč
690 Kč-29%
|
619 Kč
|
899 Kč
|
205 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Simpla | BICI SPORT | Shimano | Shimano | Schwalbe | Hartex | Mitas | ODI | Prowheel | MARWI | TWN | Reverse | Demolition | SR Suntour | |||||||||||||||||||||||||||
Materiál | Plast | plast | Butyl | A.I.R.E. pěna | 100% bavlna | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | černá | černá | černá | černá | černá | stříbrná | oranžová | navy heather | černá | |||||||||||||||||||||||||||||||
Určení | 24"-28" | 24" - 28" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Přední chyt do koruny vidlice, zadní na sedlovku | Po uchycení kování na rám a vidlici, se blatníky nasouvají bez použití nářadí. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka blatníku | 57 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka blatníku | Přední 500 mm / Zadní 720 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Přední + zadní blatník, kování a šrouby. | třmen, páka, hadice | třmen, páka, hadice | OEM | Baleno v krabičce | OEM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 270 g | 200 g | 310 g | 67 g | 600 g (kliky + převodník) | 725 g | 15 g | 210 g | 940 g | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ brzdy | Hydraulická | Hydraulická | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Umístění | Přední | Zadní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka přední hadice | 1000 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brzdová kapalina | minerální olej | minerální olej | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení třmenu | Post Mount | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka zadní hadice | 1700 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 584-54/75 | 584-66/76 | 62/75-622/635 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 27,5 x 2,5-3,05 | 27,5 x 2,60-3,00 | 28/29 x 2,5-3,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | FV 40 mm | FV48 | AV 40 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Model | F-1 Float | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka | 130 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 31,5 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poznámka | MADE IN USA | Q-faktor 154 mm | CB-085 | Rozteč rámu 110 mm. Hmotost 835 g včetně pastorku a příslušenství. | Integrovaný štítek, síťka proti hmyzu | slim fit | pro kotoučové brzdy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ | jednopřevodník | Zadní torpédo | trojpřevodník | 28" / 29" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Označení | CR093A | XCE JR T312 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 28 | 42-34-26 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | Al 28 z. NW | FE černý 42 z. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 11 / 12 speed | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 140 mm | Al 160 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | Ocel / 165 mm | 4-hran | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA BB73 (110 g) | Konusová | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 49 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | 9/16" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | ANO | černá | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | Náboj, pastorek 20 zubů, závlačka, matice, třmen + šroub s maticí | L+P klika, 2x prachovka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnitřní průměr ložiska | 15 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr ložiska | 28 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Výška ložiska | 7 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Utěsnění | 2RS | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Materiál kuliček | ocel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč děr | 49 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč přírub | 47 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 57,5 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ osy | 9,5 mm, matice | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podložka | 2x 5mm, 2x 10mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Velikost | UNI M (50 - 57 cm) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet ventilačních otvorů | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Upínací systém | Super System 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Technologie | In - Mould | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Střední převodník | FE černý 34 z. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Malý převodník | FE černý 26 z. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ráfek | Remerx Top disc | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dráty | 2 mm černé nerez | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Náboj přední | Shimano M4050 CL | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |